Webshop
Inloggen mislukt?
Kan je niet inloggen? Controleer of het e-mailadres of wachtwoord juist werd ingevuld. Ben je niet zeker van het juiste wachtwoord? Gebruik dan de knop 'wachtwoord vergeten?'. Hienra krijg je een e-mail zodat je een nieuw wachtwoord kan instellen. Krijg je de melding “Inloggen mislukt?”, dan betekent dit doorgaans dat je nog geen account hebt. Een account kan pas aangemaakt worden bij het afronden van je bestelling in het winkelmandje.
Hoe kan ik een account aanmaken?
Bij het bevestigen van uw winkelmandje, kies je voor 'ga verder met bestellen'.
In de stap die hierop volgt, kan je een nieuwe account aanmaken.
Gegevens wijzigen, hoe doe ik dat?
Als u naar uw persoonlijk account gaat, kan u uw gegevens gemakkelijk wijzigingen. U kan ten allen tijde uw gegevens opvragen en wijzigingen met uw persoonlijke identificatiecode.
Ik wil een kostuum bestellen via de webshop, maar mijn maat is er niet meer, kan ik dit alsnog bestellen?
Aarzel niet om onze klantendienst te contacteren via info@feestwinkel.be of 055/57.50.50. We bekijken graag voor u of het artikel nog bijbesteld kan worden.
Krijg ik een bevestingsmail nadat de bestelling is afgerond?
Bij elke online bestelling krijg je een automatische bevestigingsmail. Eens wij het order geregistreerd hebben, volgt een mail met het verkooporder. Zodra je bestelling klaarligt voor afhaling of voor ophaling door de post, ontvang je opnieuw een mail met een track & trace link, zodat u het pakje kan opvolgen.
Wat als een artikel niet meer in voorraad is?
Als het artikel dat je hebt besteld niet meer op voorraad is in onze online shop, betalen we het aankoopbedrag onmiddellijk terug en stellen we je telefonisch of per e-mail op de hoogte.
Als het mogelijk is om het artikel opnieuw te bestellen (met een langere levertijd), nemen we telefonisch of per e-mail contact met je op. Als de levertijd te lang is, kun je natuurlijk kiezen voor terugbetaling.
Wat doet Feestwinkel.be met mijn klantgegevens?
Jouw klantgegevens worden gebruikt door Feestwinkel.be om geldige facturen te kunnen uitschrijven. Daarnaast gebruiken wij jouw e-mailadres of telefoonnummer om contact met je op te nemen zodra administratieve of technische zaken dit vereisen.
Jouw e-mailadres zullen wij nooit gebruiken voor reclamedoeleinden, tenzij je je inschrijft voor onze nieuwsbrief.
Wat te doen indien ik niet over de aangeboden betalingsmogelijkheden beschik?
Betalen kan via de beveiligde betalingspagina van Mollie met Bancontact, Visa, Mastercard, Paypal of iDeal.
Indien u niet over deze mogelijkheden beschikt, kan u een bestelbon aanvragen die wij u per mail toesturen. U kunt deze dan overschrijven op één van onze Belgische rekeningen.
Gelieve bij het aanvragen van een bestelbon onmiddellijk de gewenste artikels te vermelden of een kopie van uw winkelmandje door te mailen.
Ik heb gekozen voor afhaling, maar wens dit toch te laten verzenden, kan dit nog?
Dat is zeker mogelijk, neem hiervoor gerust contact op met onze klantendienst. Er dient mogelijks wel een extra verzendingskost betaald te worden indien uw aankoop minder dan 60 euro bedraagt.
Kan ik artikelen reserveren om af te halen?
Alle artikelen die op de webshop 'in vooraad' zijn, kunnen afgehaald worden in onze winkel te Oudenaarde. Wil je er zeker van zijn dat een artikel nog beschikbaar zal zijn op het moment dat je naar de winkel komt? Plaats dan gerust het artikel in je winkelmandje en kies voor 'afhaling'. We zorgen er dan voor dat uw bestelling voor je klaar ligt aan de kassa.