Leveringen
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na verwerking van je bestelling ontvangt u een orderbevestiging. Dit betekent dat wij uw weborder goed ontvangen hebben en deze spoedig verwerken.
Zodra de bestelling verwerkt is, ontvangt u een zendnota per mail alsook een Track&Trace link. Met deze link kan u uw pakje volgen via de website van Bpost.
Heeft u na 2 werkdagen nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met Feestwinkel.be per telefoon (055/57.50.50) of per e-mail (info@feestwinkel.be).
Hoe snel krijg ik mijn pakje?
Feestwinkel.be zorgt ervoor dat je pakje snel zijn bestemming bereikt.
Een bestelling bij Feestwinkel.be in Vlaanderen, in België of Nederland mag rekenen op een levering binnen de 1 à 2 dagen.
Nadat je pakje klaargemaakt is in het magazijn in Oudenaarde, wordt het via Bpost zo snel mogelijk tot bij jou bezorgd.
Wat je nog voor 16u bestelt, kan op dezelfde dag nog behandeld worden. Bestellingen op vrijdagnamiddag of in het weekend worden ten vroegste de eerstvolgende werkdag behandeld.
Je bestelde feestkleding en feestartikelen bij Feestwinkel.be worden dus steeds snel geleverd na bestelling.
Hoeveel bedragen de verzendingskosten ?
De verzendingskosten voor België bedragen €5,95 btwi (levering in postpunt), €6,95 btwi (levering aan huis); voor Nederland €6,95 btwi, ongeacht de grootte van het order. Vanaf €60 is de verzending gratis binnen Benelux. Vuurwerk, verhuurkledij, alsook bepaalde artikels kunnen door hun omvang niet verzonden worden, maar dat staat steeds in de detailfiche vermeld.
Ik heb de bestelde artikelen in beschadigde staat ontvangen.
Wij doen onze uiterste best om de door u aangekochte goederen in perfecte staat bij u te leveren. Voor vertrek controleren wij steeds of alle artikelen intact en volledig zijn. Deze worden met de nodige zorg ingepakt en klaargemaakt voor verzending.
Echter is het steeds mogelijk dat er iets misgaat tijdens het transport.
Het is van groot belang om ons hiervan op de hoogte te brengen. U kan ons telefonisch of per mail contacteren over dit probleem. Gelieve een foto te nemen van het beschadigde artikel en dit dan te mailen naar ons.
Mijn bestelling is onvolledig geleverd, wat nu?
Indien er een artikel ontbreekt, contacteert u best onze klantendienst. Dit kan van maandag tot zaterdag, telkens van 09u00 tot 17u00, op het telefoonnummer: 055/57.50.50. Onze klantendienst helpt u graag verder.
Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Helaas is het momenteel niet mogelijk om zelf de bezorgtijd van uw bestelling te bepalen.
Wat als ik niet thuis ben bij levering?
Indien u niet thuis bent als uw pakket wordt geleverd, zal er een briefje in de bus achtergelaten worden met daarop een postpunt waar u het kan afhalen.
U kan steeds op de site van Bpost: www.bpost.be/mijnvoorkeuren uw voorkeur geven waar het geleverd mag worden indien u niet thuis bent.