Omruilen en retourneren
Hoe retourneer ik een artikel?
Indien je niet helemaal tevreden bent, heb je na levering 14 dagen de tijd om je artikelen terug te sturen naar ons. Artikelen retourneren kan in enkele eenvoudige stappen:
- Vul het retourformulier in dat bij de levering zat
- Kleef het retourlabel op de doos die bij de levering zat
- Stuur het artikel ongebruikt en in originele verpakking naar ons terug of breng het artikel terug binnen in onze winkel te Oudenaarde (De Feestwinkel BVBA, Deinzestraat 97, 9700 Oudenaarde, België.)
- We raden aan om het verzendbewijs goed bij te houden
- Zodra wij het pakje ontvangen, verwerken wij de retour en de terugbetaling. U krijgt hiervan een bevestiging per mail.
(Als u gebruikmaakt van het herroepingsrecht, moet u de ontvangen goederen zo snel mogelijk en uiterlijk 14 dagen nadat u de verkoper op de hoogte hebt gebracht van uw beslissing om van de aankoop af te zien, terugsturen.)
Wanneer krijg ik mijn retour terugbetaald?
Zodra wij uw artikelen hebben verwerkt, ontvangt u van ons een bevestiging en creditnota.
Bij het gebruiken van een retourlabel, rekenen wij €6,95 aan bij het crediteren van de geretourneerde artikelen.
Indien uw retour betekent dat uw oorspronkelijke bestelling onder de drempel van het gratis transport komt, vervalt bovendien het gratis transport en zal hiervoor ook 6,95€ in mindering gebracht worden.
Het verwerken van uw retour duurt circa 5 werkdagen. Zodra u de bevestiging heeft ontvangen, duurt het maximaal 2 weken voordat u het bedrag van ons terugkrijgt.
Heeft u na een week nog geen bevestiging van ons ontvangen, neem dan gerust contact op met info@feestwinkel.be en vermeld uw ordernummer. Of bel ons op het nummer 055/57.50.50
Wat als mijn artikel beschadigd of verkeerd is?
We doen ons best en zorgen er zo goed mogelijk voor om jouw bestelling in perfecte staat op te sturen. Er kan wel af en toe iets verkeerds lopen. Als je het verkeerde product hebt ontvangen of als één van de items in jouw bestelling defect is, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantendienst en we zullen zo snel mogelijk een oplossing vinden. In dit geval is de terugzending uiteraard op onze kosten.
Opgelet : Dit soort klachten moeten ons binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gemeld worden.
Je kan ons bereiken per mail op info@feestwinkel.be of op het nr. 055/57.50.50Stuur van het verkeerde of beschadigde artikel een duidelijke foto door, met vermelding van de nummer op de zendnota.
Kan ik ook artikelen omruilen?
Het is niet mogelijk om producten te ruilen. Je kan voor jouw retourzending enkel een terugbetaling vragen. Als je van een artikel een andere maat wil bestellen, kan je best een nieuwe bestelling plaatsen.
Krijg ik mijn verzendkosten terugbetaald?
Bij het retourneren van artikelen worden de verzendkosten niet terugbetaald.
In volgende gevallen krijgt u uw verzendkosten wel terugbetaald: wanneer de volledige bestelling beschadigd, verkeerd geleverd of op een andere manier niet correct geleverd is. De verzendkosten worden in dit geval gecrediteerd bij ontvangst van de retourzending.